söndag & melissa.

Hej! Idag är det söndag, inte vilken söndag som helst det är min sista lov-dag. Och det känns inte så kul, jag orkar inte med skolan... Att först gå upp jätte tidigt och börja fixa sig känns inte så lockande. Sen alla tråkiga och jobbiga lektioner. Jag känner typ... ångest när jag tänker på det. Skulle gärna vilja vara ledig en vecka till eller så. Det skulle vara grymt skönt. Jag sitter och lyssnar på Melissa Horn, hennes musik får mig verkligen på bättre humör! Allt känns liksom lite lättare.



begåvade människa


Kommentarer
Postat av: frida

mycket begåvad är hon :)

2010-03-01 @ 18:07:19
Postat av: lovisaroos

jo visst är melissa bra men jag föredrar hellre neger musik som typ lil wayne och alla dom dära :D

haha

2010-03-01 @ 19:21:25
URL: http://lovisaroos.blogg.se/
Postat av: joyo

jag får lov på fredag ;D

2010-03-02 @ 07:53:12
URL: http://johannawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0