så snurrar min jord igen.

Hej alla. Gårdagen spenderades med Matilda. Vi hyrde film och käkade godis. Ya. Idag har jag gått en power walk. Jag kände mig tvungen för allt jag har ätit idag; godis, kakor, glass & muffins. Herregud jag mår illa. Och så har grymt ont i huvudet och jag orkar knappt röra mig. Jag mår skitdåligt idag. Snart ska jag ta ett långt och varmt bad. Ett bad hjälper alltid när man känner sig hängig!
Idag är det iallafall fredag och jag orkar inget annat än att bara vara hemma. Det känns skönt faktiskt. Fast jag har en helvettes dag framför mig, jag måste städa och plugga. Ya. Vi hörs senare ♥ 

Kommentarer
Postat av: Marina

hej:)!

allt bra med dig:)?

ha en bra dag kramar!

2010-02-26 @ 16:47:15
URL: http://mmarinas.blogg.se/
Postat av: frida

jag blir helt tjurig när jag städar

2010-03-01 @ 18:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0